Metody UX w biznesie i procesach software development

Warsztaty dla tych, którzy na co dzień nie projektują UX.

Wojtek Kutyła
7 czerwca, 10:00 - 17:00
Bilet: 599 PLN brutto (w tym 23% VAT)

Kup bilet

User Experience Design i Service Design to dwie domeny świata cyfrowego, których rozwój postępuje niezwykle szybko. Wzrastające oczekiwania użytkowników oprogramowania i usług powodują, że organizacje muszą w szybkim tempie nadganiać lata niedopatrzeń, rozwijać produkty świadomie i myśleć o długoterminowej strategii.

Najczęściej praca związana z tymi zagadnieniami spada na barki projektantów i projektantek UX (albo usług, czyli Service Designerów). Te warsztaty jednak są dla osób, które na co dzień nie pracują w żadnym z tych zawodów.

Jeżeli zajmujesz się:

  • Web developmentem w dowolnej postaci,
  • Analityką biznesową,
  • Marketingiem,
  • Product managementem,
  • Tworzeniem grafiki albo multimediów,
  • Tworzeniem treści (contentu) albo obsługą social media,
  • Wsparciem klienta,
  • Albo graniem na dudach,
To te warsztaty nauczą Cię:
  1. Dlaczego w ogóle warto dbać o UX i połączone z nim zagadnienia — i dlaczego wcale nie musi to oznaczać drogich inwestycji i wyrzeczeń.
  2. Jak pracować z zespołem UXów tak, by dać im maksimum z siebie i wycisnąć z nich siódme poty, jednocześnie zachowując obopólny uśmiech na twarzy.
  3. Jak zaangażować w pracę koleżanki i kolegów, którzy obecnie preferują oglądanie video z kotami na YouTube (jeśli takowi są).
  4. Jak wykorzystać swoją wiedzę w naturalny sposób — i poprawić rozumienie zagadnień związanych z satysfakcją użytkowników i klientów w Twojej organizacji.
  5. Jak myśleć o grupach docelowych użytkowników i klientów, jak je określać i definiować.
  6. Jak zadawać mądrze pytania swoim klientom, po to, by wyciągać z nich przydatne informacje. Kiedy to robić i jak tego… nie robić.
  7. Jakich błędów unikać — i czym zastąpić przestarzałe albo niewygodne praktyki gromadzenia jakościowych informacji tak, by dowiedzieć się o swoich klientach jeszcze więcej.
  8. Jak dbać o zagadnienia związane z dostępnością i inkluzywnością tak, by tworzyć produkty odpowiedzialnie, świadomie i na poziomie wymaganym w obecnych czasach.
Nie ważne czy pracujesz w małej, czy w dużej firmie — i co robisz — swoją pracą także wpływasz na poziom zadowolenia klientów. Naucz się korzystać z ich obecności i projektuj dla nich rozwiązania, które spowodują, że przychody wzrosną, a problemów ubędzie.

Do uczestnictwa w warsztatach potrzebny jest mózg i coś do pisania. To szkolenie jest wyjątkowe — bo zostało napisane specjalnie na konferencję Greenfield. Potrwa cały dzień i będzie połączeniem dyskusji i wykładu z pracą praktyczną. Na koniec szkolenia uczestnicy i uczestniczki otrzymają certyfikaty.

Jeśli nie wiesz, czy warto na nie przyjść, to spędź chwilę na czytaniu recenzji moich warsztatów. Pozwolę sobie zacytować jedną z opinii, którą otrzymałem niedawno w formularzu feedbackowym. Piotr Schmidtke napisał: “Samo mięso, bez konserwantów i wypełniaczy ;)” — zaznaczam, że dbam również o tych z nas, którzy wolą pasztety sojowe.

Kup bilet

Zobacz wszystkie warsztaty

Konsultant UX i Service Design. Jego specjalność to procesy digital transformation, zagadnienia związane ze strategią UX i planowaniem procesów produktowych.